Gårkvällen

Igår hamnade jag framför en film tillsammans med Fanny Alice Sophia Olle och Erik, The black swan.

Okej, filmen var faktiskt ganska dålig men på något sätt kan jag ändå fatta varför den fick en Oscar (a) Den var lite för krånlig för att jag skulle hänga med menmen..
När Alice och Sophia åkt hem så gick vi ut och satt på en parkbänk i någon timme, myspys med massa prat :)

Jag och Fanny insåg när vi kommit hem till vår lycka att det gick repris på Big brother :D Så vi bänkade oss innan vi ramlade i säng och somnade.. Båda två satt typ och skaka hela kvällen, en timme efter vi kommit hem så frös vi lika mycket :s Icke bra asså...

Blev inga bilder igår tyvärr...
Men lägger istället ut en söt bild på min bästa bästis i hela universum!♥

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0