Rire et croire

Duktig är jag som kan dessa franskaverben nu!

Sitter med jobbig hicka, funderar på vad jag ska packa med mig till Helsingborg i helgen (farmor fyller år så ska ner dit med la familia ;D) och lite på ifall jag kanske ska träna lite på engelskan nu som jag faktiskt kunde bra igår!

Datorkunskapsprov imorse, varför är det alltid jag som ska vara klar först!? Det gick nog ganska bra, vet inte om jag kanske failade litegrann på lite olika saker men det var ju inte katastrof iaf!
Samhällskunskapsprov nästa vecka, det kommer jag verkligen att faila på.. Idag på genomgången så satt jag verkligen som ett frågetecken och målade hela mitt papper fullt med blommor.. Fint papper fick jag iaf!

Söt bilder på elin blev det också..





Vad har du på hjärtat, söt? :)♥
Postat av: elin berndtssooooooooooon :DDDDD

HAHAHAHA

men ah, fint.. (y)

2011-03-17 @ 19:38:51
URL: http://elinberndtsson.blogg.se/

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0