"Vänta lite så ska jag hitta penisen åt dig"

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA!
Jag har kollat på alla dom nya klippen på bigbrother.se (som antagligen snart får lägga ner för dom stöööör mig i mitt liv :s), skrattade ihjäl mig lite där :p

Iaf, G på naturkunskapsprovet! Fatta hur glad jag var när jag cyklade hem!? Dagen gick relativ fort faktiskt, skööööööönt för nu har jag ytterst lite tvångsplugg asså :) Ska nog börja lite på min extra franskaläxa (japp, IG-barnen i franska, Rebecca&Elin har extra lektioner!) så att jag kan alla tills på måndag, det är en fördel kanske?
Sen vet jag inte vad jag ska göra, får se om jag orkar något (a)

Väntar fortfarande på snyggasteMartin och Sara ska bli tillsammans!
Han var ju faktiskt snäll och försökte leta upp penisen på väggen
till henne...

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0